وارده به یزدفردا :یک فردایی طبسی: (آنچه که می خوانید تحليلي ، براساس فایل های صوتی و تصویر مکاتبات نماینده محترم طبس می باشد)


قطعا همگان حکایتی را خروس و قسم در آن وجود دارد بارها شنیده ایم ،حال این حکایت مردمانی است که به قول معروف سیاست بازی می کنند، غافل از اینکه مردم امروزه از بینش وسیع برخوردارند و نمی شود حتی کودکی را به تظاهر فریب داد.

بعداز این مقدمه سخنی دارم"مشفقانه" با نماینده بزرگوار طبس در مجلس شورای اسلامی.

تذکر اول: یادم هست که می فرمودید، هرکس یک دروغ بگوید دورش را خط نارنجی می کشم!!! هرکس دو دروغ بگوید دورش را خط قرمز می کشم!!! امیرعابدی: مدادهای قر مزمان تمام شد ولی داستان شما همچنان ادامه دارد!!!!!!!!!!!


تذکر دوم:
بر می گردد به عناوین علمی که بیشتر رای دهندگان برایشان جالب بود شبرنگ هایی که بر روی تابلوهای ستادهای جنابعالی خورده بود ، اگر نبودید، چرا نوشتید!!!

تذکرسوم: آقای سردار عابدی: آیا می دانید که حضور کمرنگ جنابعالی در حوزه انتخابیه بویژه شهرستان طبس،باعث شده که از خواستهای عمومی مردم دور بمانید و دمادم با تعجب فراوان پروژه های ملی و مصوب در این شهرستان رو به کمرنگ شدن برود؟؟؟

آیا در چند ماه گذشته غیر از مصاحبه های تخصصی!!! در حوزه الحاق و انتزاع و تأیید و تکذیب مصاحبه ای را انجام داده اید که نشان از پیشرفت پروژه های عمرانی در منطقه باشد؟؟؟

آیا به نظر جنابعالی پیگیری تأیید و تکذیب خبرهای رسانه ها در رابطه با الحاق و انتزاع که در گفته های شما به دولت محترم برمی گردد وظیفه جنابعالی است یا از وظایف فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان طبس؟؟؟

به هر حال در گفته هایتان فرموده اید: ما از اول هم دنبال الحاق طبس به استان خراسان جنوبی نبوده ایم!!! و گویا در خاطر مبارک نیست که اولین خبر الحاق در سایت خبری"ساباط" متعلق به جنابعالی درج گردید که بلافاصله بدلیل پیشگیری از گاف سیاسی بر علیه آنجناب خبر مذکور از سایت حذف گردید.

اگر جنابعالی در امر الحاق طبس به خراسان جنوبی بی تقصیر هستید (که قطعأ نیستید) چرا در خبرهای مربوطه بلافاصله واکنش نشان میدهید وضمن تکذیب اخبار، خود را بی تقصیر می خوانید؟؟؟ چرا شما هم مثل امام جمعه و فرماندار و شورای اسلامی شهرستان طبس تا حصول نتیجه نهایی و تصویب هیأت دولت تامل  نمی کنید؟؟؟ به نظر شما مردم بازی" کی بود کی بود من نبودم" را بلد نیستند؟؟؟

آیا زمانی که نامه لغو مصوبه سال 1380 دولت را علم کردید با خودتان فکر نکردید که لغو مصوبه یعنی الحاق طبس به خراسان جنوبی؟؟؟ بفرموده خودتان بارها در مکاتبات متعدد و ملاقات های حضوری با رییس جمهورمحترم،هیأت دولت،نماینده پارلمانی رییس جمهور،وزارت کشور و مجلس و نوشتن بیش از 200 نامه از مدیران کشور خواهان "لغو مصوبه سال1380 دولت" شده اید!!! مگر این مصوبه انتزاع طبس از استان خراسان بزرگ و الحاق به استان یزد نبوده است!؟ پس لغو آن یعنی برگشت به خراسان! و برگشت به کدام خراسان !!!خراسان بعد از تجزیه این استان به سه قسمت شمالی-رضوی-جنوبی، در واقع الحاق طبس به نزدیکترین مرکز استانی یعنی بیرجند با 260 کیلومتر فاصله تا طبس!!!

آیا روزی که در تریبون مجلس به هم استانی های ما در یزد توهین کردید و استان یزد را گرسنه و تشنه و کویر برهنه نامیدید و بارها در سخنرانی هایتان فرمودید: ما یزدی نیستیم و یزدی نمی مانیم...لحظه ای به روزهای نزدیک انتخابات فکر کردید، که حالا مجبور نباشید دم به دم تکذیب کنید و سوژه تکراری برای رسانه ها تعریف کنید؟؟؟

جناب آقای عابدی: چند جلسه با مدیران یزد نشست داشته اید؟؟ چند دفعه در معیت استانداریزد به طبس آمده اید؟؟ چه مکاتباتی جز جابجایی چند مدیر با مدیران کل در استان یزد انجام داده اید و به چه نتیجه ای رسیده اید؟؟

جنابعالی بارها در گفته هایتان فرموده اید: رییس جمهور و وزیر کشور و معاونینش در پاسخ به موضع گیریهای شما برای لغو مصوبه گفته اند: بهترین گزینه برای طبس الحاق به خراسان جنوبی است...چرا زمانی که این پاسخ قطعی را در یکسال پیش شنیدید، از مواضعتان عقب نشینی نکردید، که امروز بعد از موضع گیری های شما برای لغو مصوبه سال 1380طرح انتزاع طبس از استان یزد رقم بخورد و جنابعالی برای فرار ازپاسخگویی به نظرات مردمی وادار به تکذیبیه های متعدد نشوید.؟؟؟

آقای عابدی: وقتی که بهترین یاران خود را به لحاظ ارائه نظریه الحاق طبس به خراسان "منافق" و "خائن" و "آشوبگر" می خوانید پس قطعأ نخواهید توانست تکیه گاه مناسبی برای عموم مردم منطقه (حتی آنانی که به شما رأی نداده اند) باشید و فراموش نکنید که اگرصفات بالا را قید می کنید، بعضی از مسئولان شهرستان را هم در آن القاب نام می برید.
در هر حال تکلیف مردم روشن است و به جای تفاسیر کارشناسانه  و ارائه طرحهای غیرکارشناسانه (تشکیل استان) که فقط یک بازی سیاسی برای انتخابات می باشد به پپیگیری پروژه های عمرانی معلق و خواسته های آرشیو شده مردم بپردازید.
راستی در پایان یادآوری می کنیم که: برای یکبار با صداقت با مردمانی که ولی نعمتانمان هستند بحث  انتزاع را درمیان بگذارید و بفرمائید آیا شما موافق انتزاع از یزد هستید ؟و اکر هستید به کجا می خواهید طبس را ملحق نمایید ؟و چند درصد از مردم مومن و خداجوی طبس خواهان این انتزاع هستند ؟؟ جناب آقای محمدکریم عابدی :باز گو ،از الحاق و انتزاع طبس بازگو  !!!!!!!
با سخن زیبای شاعر راست گفتار" سعدی" سخن پایان می دهم که:

راست روان، گوی سعادت بردند                     راستی کن که به منزل نرسد، کج رفتار

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا